knp ek bile kite betol2 tengah perlukan duit, tetibe
ade jek perkara yang tak terduge jadik.. korang pon
mesti pernah alami bende yang same mcm ni kan..
bukan niat saya nk menyalahkan takdir....
tak.... saya masih lagi bersabar dengan ape yang jadik..
org lain, lagi maha hebat ujian dan dugaan..
pasal ape saya ckp mcm ni.... pasal...
pasal ape lagi, pasal kereta kesayangan saya la tuu..
nk kate saya jarang service, NOOO!
every month saya service dia.. x penah miss...
tapi kenape laaa saat saya memerlukan duit,
dia pon mule laa nk gune duit saya juge...
kesian saya kan......
tdi mse saya nk keluar lunch ngan incek laling,
saya start JHA saya tuu, tetibe jekk dengar bunyik
mcm ekzos bott... kuat sangat ok !!
org semua pandang saya.. malu saya...
call laling, dia suruh saya cepat dtg amek dia..
nk check.. ok, sepanjang jalan tu, saya rase
kerete saya la yg paling vogue de vass sebab ade bunyik
kuat yg kenderaan lain xde... ahhh...
smpai je kt workshop kete, check.. check..
gupenye................
source:googlekorang tahu ape ke bende alah nye kt atas tuu?
kalau nk tahu, tuu la dia COMPRESSOR kerete...
yeaaa, saya dah tahu ape punce JHA saya tetibe mengaum...
compressor JHA saya da x blh pakai lagi dah..
dah expired... hehe!
time akhir bulan mcm ni laa dia nk rosak kan..
kalau murah xpe.. ni takk... blh wat bayar deposit OV tahu..
tapi takpe laaa, i redho laaa u...
demi u JHA, i tak kesah..
hummm.. ilang da mood ceria nk becoti weekend ni..
DUIT ooo DUIT... dimana kau DUIT..
alangkah indahnya donia jika tetibe $$$$ turun dari langit!
kalau nk tahu, tuu la dia COMPRESSOR kerete...
yeaaa, saya dah tahu ape punce JHA saya tetibe mengaum...
compressor JHA saya da x blh pakai lagi dah..
dah expired... hehe!
time akhir bulan mcm ni laa dia nk rosak kan..
kalau murah xpe.. ni takk... blh wat bayar deposit OV tahu..
tapi takpe laaa, i redho laaa u...
demi u JHA, i tak kesah..
hummm.. ilang da mood ceria nk becoti weekend ni..
DUIT ooo DUIT... dimana kau DUIT..
alangkah indahnya donia jika tetibe $$$$ turun dari langit!


