Showing posts with label hantaran. Show all posts
Showing posts with label hantaran. Show all posts

Wednesday, March 23, 2011

Wordless Wednesday - DIY

As-Salam....






what do u think ?
i can't believe he can diy his "hantaran"
to me :)





Thursday, March 3, 2011

Design Hantaran

As-Salam.....


Selamat Tengahhari sahabat ku .


yeaayyyy!! masalah bunting and welcome note settle sudah!
thanks Liyana sbb buat kan utk kite and design kan...
sorry tau kalau kite cerewet suro tuko tu ini .. ehehe!
nak tengok tak bunting yang liyana design kan utk kite ?
[ klik sini ehh ]

ok laaa, done for bunting and welcome note.

sepanjang aku blogging pasal kawen ni,
aku tak penah mention pasal design hantaran kan?
hummmm.. so, semalam mase beli barang2 yang nak
diy utk bunge telur tissue tuu, aku tengok banyak sangat
hataran yang cantek kat kedai tuu .. rase mcm ,.... eeeee,
tak tahu la nk cakap mcm mne... cantek sgt la!

sekali tengok harge : 7 dulang = rm 1,100.00

mampuihhh laaa kalo aku nak bagi org tu buat kan hantaran
nnti.. sayang nye la hai duit kalo dah habes 1k kat hantaran je.
baik buat sendiri selagi masih ade daya kreatif dlm diri ni.. cehhh~

so, tadi..... xde keje sgt, aku dibantu syg ku gugel, surf design
hantaran yang cun-cun.. mane tahu, boleh dapat idea kan .





credit to : rendabelleza

hehhhh, dua je la eh letak .. haha
bekenan sgt ngan hantaran mcm ni .. penah tengok kotak ni
kat ssf.. mahal oii .. makin besar kotak tu, maka nye makin
mahal la harge nye.. hummm... takpe .. mane tahu,
ade rezeki lebih, blh la bli kotak mcm ni kan ..

tapi semalam mase kat kedai kerja kahwin tuu,
aku betol minat la ngan 1 hantaran ni ... tapi x boleh nak amek picc.
staff dia asek ikot je aku ke mne.. siot kan!

btw, maybe hantaran aku akan lebih rupe gini >>>

loading>>>>>>>





loading>>>>>>>




loading>>>>>>>




loading>>>>>>>>



loading>>>>>>>>



loading>>>>>>>>




loading>>>>>>>>>


berape banyak loading daaaaaa,, teheeee :D

nah!! nak mcm ni boleh ???





dulang tuu mahal tau .. semalam aku tengok harge dia
rm 48 each .. kalo dah ade 13 dulang hantaran, xke jadik
rm6++ .... haihhhh, knp la korang ni jual mahal2 ehh ??

weekend ni balik kampung, nak disscuss ngan mumy pasal
hantaran ni .. mne tahu dia boleh sponse separuh .. muahaha!!

ok lah,
nak sambung keje!
semalam da la kene perli ngan boss... ;)

goodbye .

Monday, January 3, 2011

holiday part one ..

hai semuaa....

Selamat Tahun Baru 2011 ! hehe, maaf lambat wish :)
semoga segala impian korang tercapai yea utk tahun 10 & 11 nie..

mggu lepas, jumaat sabtu n ahad kan coti kan...
saye n incek darling plan nk ke KL.. bkn utk besoka ria ok..
tapi nk carik brg2 hantaran kami yg belom settle tuu..
lagipon dia memg da janji ngan saye nk settle kan last year..
okehh, alhamdulilah.... everything settle!!
cume ade few things jek yg belom settle lagi such; his ring & toiletries..
utk saye, emmm... rase nye sume da settle kott...
ehh, ade lagi yg belom.... my bracelet & necklace... wuuuuu!!
tak leh nak excited lagik sbb brg2 ni x dapek lagi.. huhu!

jom layan picca !

muke excited darling ku!
gerak dari jb pukul 6am..
mase ni baru sampai Jalan Simpang Renggam kott..
singgah breakfast kt sane..


day first; otw to destination.. tetibe dia jadik ngantok..
so, we decided to stop at RnR pagoh..
bg dia tido sekejap..


arriving at destination!!!
Pavillion...
pening nk pilih baju yg mane..


model kasut tanpa kepale..
pon pening jugak nk pilih yg mane..
demand gile mamat niehh,
nk kasut dlm pavi aje..
kopak saye tahu?
tapi takpe laa, bukan selalu.
heeee :)



next destination; Sunway..
lepaking while he smoking..
( ehh, gambo dia jek, gambo saye mane? )


upsss, baru nmpak gambar saye kan?
tehee :)
mase ni penat sgt, 4jam dok merayau
dlm sunway tu, carik tu, carik ni..
muke... ishh, beminyak sungguh!


cantek tak u all??
incek darling bekenan sgt2 ngan shoes ni..
tapi saye?? emmmm..
kureng laaa..
design simple mcm ni pon da 2++ ...
REJECT ... :)
carik lain lagi....

okeh, tu cerite ceriti first day at KL...
mlm new year tu, kiteorg x p mane2 pon..
penat sgt lorr... lepak2 kt umah je ngan my cousin...
saye stay kt umah aunty saye kt Pantai Dalam..
tgok bunge api pon dari umah je.. haha!
kekonon nk celebrate new year kt negeri org, tapi
non ado nyer.. memaseng da kemalasan!

Day II, Part II, will update later yahh...
:)

see u next entry ...
TATA.


notabelog: best sgt shoping kt KL kan.. mcm2 ade.. ade duit, sume boleh! tapi kan, parking kt pavi mahal gilos kan... hummmm...