Wednesday, June 15, 2011

i'm the lucky one.....


As-salam....

selamat pagi ;)
waahhh, lame tak berhapdate.. sibuk ngalah kan menteri wanita ajer... hehe

Alhamdulilah, boleh dikata kan semua preparation nk ke majlis nye ni
banyak yang dah settle... terima kasih mak! sbb mak saya yang buat
semua nye.. daripada hal kecik, sampai la ke hal yang besa- besa dia
sorang je yg handle... yeaahh! mak saya superwomen! love u mak!


and................. semalam saya dapat berita yang mengujakan!! ehehehe ;)


mahu tahu selanjut nya?????









































taraaaaaaa!!!


heeeee... makkk seksaited u all!!!! tak sangke makk nk dapat kezotan ni!huuu...
tak sabar nk jumpe Pn. Lynda CBL jumaat ni..... heeee ;)

dan tak sabar juge nk tengok hasil kreatif Pn. Lynda kt saya punye ehem ehem..
hahaha~~

ok.... itu saja dari saya hari ni...
menghitung hari........ detik demi detik...... masa ku nanti.... blablabla...
ahaaaaaiiiii............. 10 hari mek hoiiiiii........

ok.. bai!



9 kepoh-kepoh:

LisaLisut said...

eksaited kannnn.congrats eh.ala dh nk kawin dah.sorg2 dh kawin.sabo sabo..haha

elle's laaa~ said...

haha... lisa!sabo ehh... tggal 3 bulan je lgi... alah, 3 bulan tak lame laa... pejam celik pejam celik, sampai la tu nnti.. hahaha... i pon tak sabo jugak ni.. tak sabo nk pegi wedding u!! hehehe

♥ Kasut Pink ♥ said...

Congrats.. mst skrg tgh dup dap dup dap kan. tak lame sgt..

ElyaElmo said...

EHHE.rezeki nk kawen kan...:)

hazlynda kushairi said...

hehe terima kasih atas sokongan kamu juga ;)

zimie said...

ellaaaaaaa bertuah nye kamu!!!hehe congrats tau.in advance.;)

lovelyadibah said...

wah!!!tahniah ella!!!:)hehe..dulu ella pun follower ke 100 dba gak.tp xder hadiah.haish.sowieeeeee~..

elle's laaa~ said...

elya : heeee.... tu le pasei... ;)syukur alhamdulilah...


lynda : hehehe ;)) sentiase mendoakan kejayaan buat bisness kamu.. ;)


zimie : hehehe.. thanks dear :)


diba : hehe.. takpe, its okay dear ;)

anaztasias nora aira said...

tahniah dear. beshnyaaaaaaaa kebetulan xlama dah kan hehe :)