Thursday, June 16, 2011

Mimpi Buruk ;(

As- Salam....

Selamat pagi.... jyeaahh! esok friday pastu senin naik keje, selase pon keje
pastu rabu tanpa kata, woaaaahhhh!! cotiiiii... manyak syiok... hehehe..


ok, berbalik kepada tjuk...........

semalam I mimpi ..........


MUA tak munculkan diri mase I nk nikah!
bile MUA tak munculkan diri, maka nya, I tak bersolek
la waktu dinikahkan tuu... grrrrrr!

seriuos, mase tu I kelam kabut giler.. tak nak buat ape..
call, call.. dia tak jawap... I sampai nangis- nangis.. pulak tu,
selagi muke I tak di make up, selagi tu I tak nak dinikahkan..

aigoooo!! mase tu abah I marah giler kt I.. dia cakap "ape salahnye nk nikah
tak payah mekap segala!! tetamu da sampai, tok kadi da ade, cepat siaaappppp!!!"

mase abah I jerit jerit marah I tu, terus I tersedar...
pipi I basah,,, ok! I memg betul- betul menangis...
;(

Ya Allah, semoga majlis nnti berjalan lancar dan tiada ape- ape perkara
yang tak diingini berlaku... sesungguhnya, kita hanya merancang namun DIA
yang tentu kan segalanya...

9 hari shj lagi............ hati semakin tidak keruan ;)

10 kepoh-kepoh:

yUmIe said...

syndrome org nk kawen,mmg mcm tu..relax,jgn byk sgt pk.then berdoa byk2..tahniah ella n good luck:)

e k i n ♥ y u s r i said...

mimpi mainan tido....
relex ea...

"cikkin" said...

scary!! tp pape pon sabar ye cik lela..insyaallah sume berjalan lancar..=)bnyak sgt pk cik lela ni..tu yg mimpi bukan2..=)

elle's laaa~ said...

yumie : kan, syndrome biase bakal2 pengantin ka.. huuuu ...


ekin : tu laa.. pk mcm tu je.. mimpi hny mainan tido...


cikkin : ok, pasni takmo dah pk2 lagi.. heeee ;))

ZiL said...

sama dengan mimpi zil sebelum kahwin... zil bangun tidur siap tersedu-sedu lagi... orang kata, kita kena banyak2 berdoa supaya majlis kita nanti berjalan dengan lancar.. itulah dugaan bagi kita bila hari nk dekat..

MyHaPpInEsS said...

Nie mesti stress sgt2...relex k n banyakkan berehat.....

Azura said...

samalah cam saya nak tunang dulu. 2, 3 kali mimpi MUA tak datang, pelamin tak siap, sume yang buruk2 lah. tapi tak lah sampai nanges. pape pun banyakkan berdoa ye. nak khawin ni, syaitan sakit hati, so macam2 dia akan buat.

UyaRayza said...

org ckp ape yg akan terjadi adalah opposite untuk mimpi tue..so maksudnye nnti ur majlis akan berjalan dengan lancarnyeee heheeh..aminnnn~

lovelyadibah said...

hah!takutnyer kalo real jadi.insyaALLAH,xder pe yang truk berlaku.dba doakan yang baik2 je:)

inn said...

ella...kte dtg mjlis ella...tp sblh laki pnye... :) husband ella kwn abg kite...nk jmpe ella tp segan..hehhe