Thursday, May 12, 2011

Errrrr ...... Mane Dia Pegi Nieeee...

As- Salam...

heeee , tak penah tinggal kan menulis di blog selama beberapa hari ini...
hmm, ntah lah.. kebelakangan ini, perasaan malas tu sangat mendadak .
lagi- lagi berkaitan hal perkahwinan ni.. orang lain semua sibuk menDIY la,
itu la, ini la, tapi kite? lek- lek jer.. mcm takde pape pulak yang nak jadik
lagi 44 hari ni ... haiyaaaa....!!

wake- Up elle oiiiittt .. masa kian suntuk ni...

ape pon, doa kan semoge saya dapat melakukan rutin hal perkahwinan
saya selancar nya ye kawan- kawan...

hehe, Ok! dah.. tu je nk bagitahu.. sbb tanak bio blog ni tidak berdiam diri..

have a nice day u all's ~

4 kepoh-kepoh:

lovelyadibah said...

dba doakan dipermudahkan segala2nya~~ :)amin~

~ NANA ~ said...

patot lme x nmpk update & komen2...hihi

Elis Escada said...

insyallah...semuanya akn brjalan dgn lancar beb ;)

fainie_riz said...

lame btul cik adik ni tak update blog..takpe, segalanye akn berakhir dgn baik