Wednesday, March 23, 2011

Wordless Wednesday - DIY

As-Salam....






what do u think ?
i can't believe he can diy his "hantaran"
to me :)





14 kepoh-kepoh:

"cikkin" said...

wah2..best nye..hasil tangan bakal suami..terharunyeee..kalo dapat..=))

~ NANA ~ said...

ha bia betol???

untung ade tunang camtu...hehe

i think benda tu mesti polisterin utk letak barang2 hantaran kn? hehe

WillBemrs said...

wahhh...! tekun nye dia....kalo fiance i JANGAN HARAP...! selamat berjuang... :D

elle's laaa~ said...

cik kin : tu laaa... kite mcm tak caye laaa dia boleh buat . patot la sebok noo ajak gi kedai brg2 kawen...

nana : tu la, mcm tak caye.. tapi dia betul2 dah buat.. and da siap 50% da pun... a'ahh, tu polisterin bentuk bantal... hehehe, sungguh tak caye dia boleh buat :))

elle's laaa~ said...

wbm : hehehe.. memg pon... skunk tiap mlam, memg susah la nk dpt msg dia.. tahu2 je dia send mms bg gambo tgh diy laaa, tunjuk hantaran yg dah siap separuh laa... heeee :))

♥ Kasut Pink ♥ said...

Bagusnye, gigih tunang kamu..

jooleata said...

sangat bagus! :)

ehem.. kalau nak DIY barang len pun boleh ni.. jimat!

elle's laaa~ said...

kp : heeee :) bagus kan dia...

jazz: dia buat 9 hantaran kooooo!!! tekezot aku !!

malynd_anggun said...

bertuah nye badan dapat tunang cmnih..
ape resepi nye supaya tunang ku juge sebegini?
cer citer?? hehehe

elle's laaa~ said...

malynd : rahsia ???? hmmm, takde rahsia kott... hehe.. dia sendiri yang nak diy... i ikot je.. lagipon bagus la kan, save sikit bajet dia. mase tunang dulu dia anto kedai buat, dah habis dalm 900++ 9dulang..

Adawiyah A.Halim said...

bagus glr tunang u elle..kagum glr =)

elle's laaa~ said...

ADAWIYAH : hehhe .... maseh adawiyah .. harap dia gagah menDIY segala hantaran dia tuu .. heeee :))

Dia.Honey said...

sangat bagus ok...mcm adik ai yang lelaki tu..masa dia kawen dia buat hantaran semua....masa ai bertunang tu hari pon dia yang tolong...bagus2 leh buat bisnes nih

puteri rimba said...

bagusnya...jarang ada pengantin lelaki yang serajin ini..he..he...
-blogger baru..singgah2 la
http://myputeri21.blogspot.com/