Wednesday, April 6, 2011

Menangis :(


As- Salam .....



hmmm, semalam cube nak pakai lens..
bukan ape, nk latih mate ni supaye dia selesa bile
aku nak pakai lens time majlis kahwin aku nnti..

tak kan kot aku nak pakai spec dok atas pelamin..
spec kalo ted baker ke, anna sui ke, gucci ,prada, LV keeee,
nak la jugok aku pakai..... ni takat EA, ape laaaa sangat..
hehehehe :))

ya ampunnnnn... seksa nye nk try pakai semalam...
menangis mate aku di keje kan aku sendiri... nak wat cane kan..
kene la try dari skunk.. kang nnti aku tanak jadik
time tunang dulu.. :( lens ilang sebelah sbb mate asik berair
je... pastu fake eyelash pon asek tanggal je... huuuu :(
pulak tuu, time tu first time pakai lens... nasib bek ade
orang tolong ajo kan.. ngahahaha!!

soooo... mulai dari hari ini!! aku berazam akan coba pakai
lens... gi keje ke, jalan ke, ape ke... aku memg nak selesa kan
mate ni ngan lens.. kalo tak, naya aku!!!

ok lah, tata! tu je nk bagi tahu...
hehehe :))




heee :P ape kene mengene gambo ni ngan tajok aku tah..
takde lah, saje nak bagitahu, weekend lepas pegi
Melaka attend wedding sepupu kite...

ok, Babaiiiii~~~~

8 kepoh-kepoh:

Anonymous said...

Ya Allah, samalah kite x reti pakai lens.. ikikikiki

~ NANA ~ said...

hehehe...i dah lebih 5 tahun pakai lense

mula2 tak biasa mmg susah, lama2 skali letak je dlm mata...hehe

btw plz pilih lense yg betol2 bagus, jgn beli lense murah yg xde quality coz nnti cpt pedih n x selesa pakai...jgn pilih lense yg terlalu kasar, mmg tak sedap pakai & mata berair je nnti

Unknown said...

sy nak pkai
tp tunang sy x bg plak
huhuhu

aNNor said...

samalaa..hehee...ms tunang aritu pun jenuh gak nak suh lens tu melekat kat bijik mata ni..seksaa....

Lala said...

tak try dekat kedai dulu ke? selalu ada orang ajarkan..! aritu lala duk sejam dekat kedai!hehe

Lieya said...

Kekekekkehhh.. memula xbiasa mmg mcm tu, nanti dah lame2 ok la tu. but before pakai kene pastikan jari2 ngan lens bebas dr habuk if not mate akan pedih n sakit even habuk kecik sekalipun... good luck

nolie said...

kene biasakan pakai sebab nanti asik nak genyeh jek mata kalau baru2 pakai, kan kan kan

Unknown said...

try brand baush & lomb. kalo pakai yg kaler2 tu jgn pakai jenis murah tu.

sebelum pakai tu mesti cuci dengan solution dia dulu. makesure lens masih lembap ngan air masa nak letak kat mata. mata kena luas2 ye.

caranya 2 jari telunjuk ngan tengah tarik mata atas n kebawah. sebela tgn dengan jari tgh amik lens. kalo kedip2 mata mmg susah la nak masok hehehe

kena prektis selalu. kalo mata kering mmg senang dia terkeluar dari mata