Friday, April 22, 2011

Layout Untuk Kedudukan Canopy, Pelamin, etc, bla- bla ... Sangat Memeningkan!


As- Salam ..


its FRIDAY bebeh . FRIDAYYY!!!! Hehehe :)
biasa laa, aku memg suuuukaaaa sangat ngah hari JUMAAT.
hahaha .

esok & ahad adalah hari untuk menghadiri kursus .. ughhhh!

nk tahu kursus ape?? kursus ape lagi kalo bukan kursus kawen ..
adehhhh, ikot kan, aku M nk pegi tahu?? u all tengok laa,
lagi 2 bulan nak kawen, kursus pon tak pegi- pegi lagi ..
haaiissssshhhh !!

so, terpakse laa mengagah kan diri jugak pegi esok ngan ahad.
kunk kalo tak pegi, sampai bile pon aku tak leh kawen .. hmmmm .

tadi sementara nga free kat opis ni, aku pon dok pk ...
nak susun cemane kemah, kemah pengantin, kemah VVIP ..
call mak, mak suh sketch dulu .. aiyaaa....

nk sketch gune AP, memg tak laaaaa.. aku ni memg gagal
kalo bab- bab AP ni .. hehehe .. soooo... kite gune Paint je la ehh ..
kalo dah tak geti nk gune AP tu, jgn dok berangan la aku nk wat kat AP .





ini adalah cobaan pertama sahaja .. ngah bosan- bosan tak-de keje,
gini laa jadik nye.. ha haaaaiiii ...

saya tak kretip laaaa!!

pening haku nak susun atur canopy ngan meja- meja nye sekali..
takpe, mlm ni balik Pasir Gudang, mahu berdiskusi sama abang- abang guwe!
dgn harapan, mereka membantu! bukan membantut kan lagi diskusi !!

ok, dah pukol 3. lagi 2 jam nak caaalooooo beteh!
bai!

9 kepoh-kepoh:

malynd_anggun said...

i xphm u punye layout...
sekian..eheheh

fainie_riz said...

best tau kursus kawen tu..pg2 nk bgun mmg la malas, dh duk dlm dewan tu, kejap jek rasa..pastu aura nk kawen tu lg kuat tau..rasa bhagia jek..dont malas2..hihihii

miey anna said...

nice..pandai... ^_^

elle's laaa~ said...

malynd : hahaha.. belum siap la ,....

fai : hmmm... hehehe.. mintak2 dapat penceramah yg tak boring ..


miey : pandai ke hape cenggitu :( malynd pon tak paham tau tengok . haha

fainie_riz said...

u amik under pulai utama management ke?

elle's laaa~ said...

Fai :tak laa... organisation mane tah .. lupe .. kite amik kat TS Hotel ...

~ NANA ~ said...

laaa u buat sendiri ke? i punye la pemalas siap serahkan 100% kat pihak catering...hari tu diorang dah dtg ukur & i cakap pandai2 la nk susun camne...hahahaha

elle's laaa~ said...

masalhnye kite tak gune catering .. kite just sewa khemah aje nana... huhuh :)

zimie said...

gune meja panjang eh elle..ok gak tu compare tu meja bulat..hihi