Thursday, December 16, 2010

surprise ..

HAI HAI semua ~


how's your day today ? am fine ! & juz gott a bit headache . *_*
arini masuk opis lambat sikit , sbb pagi tdi ke bank
korek tabung nk bayo depo OP ..

mase kt bank tuu , blh kan pegawai bank tu tnye kt aku mcm ni;
" Belaja lagi ke da keje "
aku ; Keje da encik. knp?
pegawa bank ; xde laaa , muke mcm bdk skola jekk . pelik jugak
tgok bdk skola kua kn duit simpanan bnyak2 .
aku ; ehhh??? (dlm hati; HOI, aku nk kawen daa, ape laa ckp aku mcm
bdk skola , kalo nk ngorat, ckp je laaa . haha!)

muke serabai mcm ni xde sape pon yg nk ngorat .
perasaan je ko ni ella oiii .


okehh, setel da kua kan duit saving . perasaan: WOAAAA ! duit da kurg.
nnti da setel bayo depo OP, i'll update yaa siapakah gerangan
OP utk wedding event aku .. wait yaaa .

lunch tdi x p mkn ponn tauu . sbb aku rushing p Aeon Jusco Bukit Indah
to find some present for HIM . haha! jahat kan aku, besday
dia semalam, arini aku baru g beli adiah .. ish ish ish !!
xpe laa, yg penting ado dari non ado ! dia bkn tau pon aku
beli kan dia adiah .. aku ckp kt dia, kalo nk adiah kene tggu
aku dapat gaji . baru aku blh beli kan adiah . konon2 aku xde
duit laa bulan nie .. muahahaha! kesian kau yunk, msti tacing kan ..

da sampai sane , aku pulak x tau nk beli kan dia ape ..
dia ade pesan, kalo nk beli kan dia adiah , jgn beli yg mahal2 !
duhh, mane ade bende murah yunk oiii kt Jusco ni ...

survey punye survey , okehh !! am found it ...... suke okehh !!


"yunk, i tau u x suke bear, tapi i dulik hape . hehhe!"


haaaaa.. besa x besa x ??
beg jekk beso, dlm .... alahaiii, seciput jerrr ..

kalau korang pandai lagi bijaksane, mohh teke ape bende ade
dlm beg beso gajah tuuu ...

aku harap, dia suke adiah yg aku beli kan ni.. last year aku x bg adiah
sbb aku x keje lagi mse tuu , so, ni adiah besday 1st aku bg dia..
walaupon x mahal, tapi sgt bemakne isi dlm tuuu :)
kalo blh, hari2 nk tgok dia gunepakai bende alah tuu ... heee:)


notabelog : kiteorg da baik gado, alahh, biase laaa, gadoh2 manje, apedehall ..
cehhhh! apedehal katenye , tak tahu, sebaldi air mate blh tadah semalam . cettt!

4 kepoh-kepoh:

farahfatihah said...

hohohohho apakah didalam itu? huhuhu baju kah? jam kah? apakah hahaa malas nak teka lah

ElyaElmo said...

mukee sweett!!kan dh kene ngorat...hehehe

anaztasias aira said...

yeay !! bangga tau rasa muda hehee

elle's laaa~ said...

farah : alololo ... pandai nye teka ! :) hehe, btol lah tuuu ...

elya : haha, sweet la sgt kan .. muke mcm mek nek jual obat je kt paso .. haha

anaztasias : kite memg mude lagi .. belom doploh taun .. haha! ( perasan! )